loading...

سفره ی دل

بازدید : 57 شنبه 09 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

همانطور که احتمالا شنیده باشید میکرو بلیدینگ ابرو تبدیل به یکی از خدمات آرایش دائمی شده که افراد بسیار زیادی اقدام به کسب اطلاعات بیشتر درباره آن کرده اند چرا که مشتریان این خدمات رو به افزایش است و اگر اطلاعات کمی در این باره داشته باشند ضرر می کنند. اگر مایلید بیشتر در مورد آموزش میکروبلیدینگ در تهران بدانید و می خواهید بدانید بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران کدام آکادمی است و کجا قرار دارد، باید در این وبلاگ با ما همراه باشید. به طور کلی قابل بیان است که یادگیری خدمات آرایش دائم می تواند بهترین راهکاری باشد که هر کسی با هر سن و سالی می تواند برای سرمایه گذاری روی اینده خود انجام دهد ؛ چرا که مشتریان این خدمات روز به روز بیشتر می شنود و کسانی که در این رشته مهارت دارند می توانند درآمد خیلی بالا و زیادی داشته باشند. علاوه در آمد بالا و مزایای دیگر شما همیشه می توانید پیشرفت را در کار خود داشته باشید و همیشه ایده های جدید و خوب در کسب و کارتان داشته باشید و موفقیت زیادی در این زمینه به دست آورید. برای مثال شما میتوانید در مسابقات رسمی آرایش دائم پوست صورت که در کشور های سر تا سر دنیا برگزار می شود شرکت کنید. حتی شما می توانید بعد از حرفه ای شدن در این خدمات شروع به آموزش آن به افراد دیگری کنید و حتی از طریق چیزهایی مثل جزوه آموزشی میکروبلیدینگ و این گونه موارد نام خود را در این کار گسترش دهید. حالا سوال اینجا است کدام آموزشگاه میکروبلیدینگ می تواند به ما در رسیدن به این اهداف کمک کند یا بهترین اموزشگاه کجا است. آکادمی مریم حمزه ای از محبوب ترین آکادمی های یادگیری این خدمات است که اولین پیشنهاد ما به شما در این وبلاگ می باشد.
اینجا کلیک کنید

بازدید : 62 سه شنبه 05 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

کسب در آمد بالا و داشتن استقلال مالی چیزی است که ذهن بانوان امروزه را به شدت مشغول کرده تا به دنبال راهی برای پیشرفت و کسب و کار باشند. از آنجا که یکی از پر در آمد ترین و بهترین روش های کسب در آمد امروزه انجام خدمات آرایش دائمی است تصمیم گرفتیم در این وبلاگ آموزش میکرو بلیدینگ که یکی از پر طرفدار ترین شاخه های آرایش دائم است را بررسی کنیم. افراد زیادی موفق شده اند که با یادگیری میکرو بلیدینگ در کلاس آموزش میکروبلیدینگ به درآمد بسیار بالایی برسند به طوری که حتی بعد از مدتی می توانند مدرک بین المللی میکروبلیدینگ خود را دریافت کنند و علاوه بر انجام این خدمات، آن را به مشتریان دیگری یاد بدهند و حتی مرکز آرایش دائم پوست صورت
 خود را تاسیس کنند. و از این رو قادر به این هستند که چند راه مختلف برای کسب درآمد خود داشته باشند و روز به روز بیشتر در کسب و کار خود پیشرفت کنند. از دیگر فواید یادگیری این خدمات می توانیم به این مسئله اشاره کنیم که مشتریان میکرو بلیدینگ ابرو و حتی افرادی که به دنبال یادگیری این خدمات هستند، روز به روز به شدت در حال افزایش است و می توان مطمئن بود که تا مدت زیادی می توانید امنیت شغلی و در آمد بالا داشته باشید و دیگر نگران نبود کار نباشید چون با بلد بودن میکرو می توانید با هر سنی درآمدتان را داشته باشید. اگر بخواهیم در این وبلاگ یک مرکز آموزش میکروبلیدینگ در تهران که قابل اطمینان و مورد تایید باشد معرفی کنیم می توانیم به آکادمی اموزش انواع آرایش دائم مریم حمزه ای اشاره کنیم. همچنین اگر وارد سایت مریم حمزه ای که به آن لینک دادیم شوید می توانید با تماس به کارشناسان این سایت از قیمت آموزش میکروبلیدینگ هم مطلع شوید.
کلیک کنید

بازدید : 47 شنبه 06 اسفند 1401 نظرات (0)

قیمت لیفت ابرو

امروزه افراد زیادی هستند که برای تغیر در چهره خود و زیباتر نشان دادن حالت صورت خود دست به کار های عجیب و یا شاید غیر قابل باوری می زنند. اما توجه داشته باشید که علاوه بر فعالیت های عجیب، امروزه روش های موثری برای تغیر در چهره و زیباتر کردن آن به وجود آمده است. یکی از روش هایی که برای زیباتر نشان دادن ابرو ها به کار می رود، لیفت ابرو می باشد که توسط متخصصان این کار و در مراکز تخصصی لیفت ابرو انجام می شود. اگر شما هم از حالت ابرو های خود ناراضی هستید می توانید با پرداخت قیمت لیفت ابرو و لیفت کردن ابرو های خود، حالت دلخواه خود را به آن ها داده و از زیبایی خود لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را در صفحه مربوطه مطالعه کنید. 

بازدید : 52 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)

وقتی افراد تیپ دو شک می‌کنند که دیگران آنها را می‌خواهند یا نه تلاش‌شان

برای جلب رضایت طرف مقابل چند برابر می‌شود. آنها به دنبال جلب «رضایت مردم»

هستند و خود را نزد دیگران عزیز کرده یا خودشیرینی شخصیتی اناگرام می‌کنند. به دنبال انجام کارها و

بیان چیزهابی هستند که باعث شود مردم آنها را دوست داشته باشند. ارتباط

برقرار کردن با مردم برای آنها یک کار تمام‌وقت می‌شود: افراد تیپ دو به‌طور مدام در

حال دوست‌یابی هستند. هم‌چنان‌که شبکه‌ای از دوستان قدیمی را حفظ می‌کنند. برای آنها صحبت درباره ارتباط با مردم یک عادت می‌شود. به‌طوری که به‌طور دائم به دنبال کسب اطمینان و خاطر جمع شدن از این موضوع هستند که روابط دوستانه و

زندگی عشقی آنها مصون باشد و در مسیر خود قرار گیرد.

 

آنها هم‌چنین: به‌دنبال پیدا کردن روش‌هایی هستند که خود را برای دیگران بیشتر

جالب توجه و سودمند جلوه دهند. در نتیجه, ممکن است چنین علاقه‌ای را به صورت

یک پیام مطالعات روانی، انرژی‌درمانی, تغذیه و نیز راه‌های دیگر خدمت‌رسانی را به

عنوان روش ایجاد احساس خوب در مردم نسبت به خودشان و داشتن تیپ دو در

زندگی‌شان دنبال کنند. این افراد می‌خواهند در زندگی دیگران جایگاه ویژه‌ای داشته

باشند و اطلاعات محرمانه‌ای را در مورد دیگران بدانند که هیچ کس دیگری از آنها خبر ندارد. 

بازدید : 57 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

بسیاری از مردم در ابتدا خود را با این تیپ معرفی می کنند،زیرا آنها یاد گرفته اند که تیپ ها با غریزه ی جنسی علاقه مند به « روابط دو نفره »هستند . ولی به دلایل مختلفی هر سخ تیپ غریزی علاقه مند به روابط دونفره  اناگرام شخصیتی هستند ؛لذا این دلیل نمی تواند تشخیص افتراقی بین آنها باشد.عنصر کلیدی در تیپ های با غریزه ی جنسی ،میل شدید برای صمیمیت و آگهی مداوم  از تاثیر عاطفی  یا جاذبه ی جنسی متقابل بین خود و دیگران است. تیپ های با غریزه ی جنسی فی البداهه از جذابیت و کشش بین فردی خود و دیگران   و یا عدم وجود آن آگاهی دارند. به علاوه وقتی صحبت از غریزه ی جنسی استفلزوما به معنای انجام عمل عمل جنسی نیست. افراد بسیار زیادی هستند که ما وسوسه می شویم جهت تاثیر عاطفی متقابل در اطراف آنها بچرخیم بدون آنکه قصد داشته باشیم با آنها تعامل نزدیک داشته باشیم  یا درگیر آنها شویم . با وجود این ممکن است از این آگاه باشیم که به داشتن رباطه با افراد معینی ترغیب می شویم و با غیر کمتر.افراد دارایغریزه ی جنسی به طور مداوم در حال حرکت به سوی احساس شدید برانگیختگی و صمیمت در روابط و فعالیت هایشان هستند.آنها در بین سه غریزه بیشترین نیرو بخشی را دارند،نسبت به دو غریزه ی دیگر (اجتماعی،صیانت نفس) مایل اند بیشتر پرخاشگر ،اهل رقابت ،اهل باز خواست یا امر و نهی و از لحاظ هیجانی پرشور و شوق باشند.تیپ های  با غریزه ی جنسی به صمیمت عمیق در رابطه اولیه شان نیاز دارند، در غیر این صورت ناراضی خواهند بود.آنها از داشتن رابطه ی عاطفی بسیار شدید (حتی در آمیختن) با دیگران لذت می برند و می تواننند از همسرانی که در برآوردن نیازهایشان،برای وصلت پرحرارت هیجانی ناتوان هستند،دلسرد و سرخورده شوند.غفلت از خویشتن در یک «اتحاد و یکپارچگی وجودی» در اینجا ایده آل 

بازدید : 69 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

 

غریزه جنسی: مسئولیت‌پذیری (انحصارطلبی، ایچازو)

افراد تیپ با غریزه جنسی افرادی با جذبه و از لحاظ هیجانی بسیار احساساتی هستند به نظر می‌رسدکه آتشی در درون شعله ور است آنها در رابطه بین فردی خود به دنبال شور و هیجان می گردد و اغلب در فراز و نشیب‌های زندگی شان نقش رابطه بین فردی آنها کاملا مشهود است.  برای به جا گذاشتن اثری از خودشان می خواهند نقش افراد مهم را در زندگی خود حک  کنند. آنها خواه با دلبستگی های عشقی سر و کار داشته باشند و خواه درگیر فعالیت های دیگر شوند از احساس هیجان ناشی از برانگیختگی شدید لذت می برند و به نوعی به ترشح آدرنالین در بدن خود معتاد می شوند. این دسته افراد اغلب شخصی را که به او عشق می ورزند  ستایش می کنند اما در عین حال با داشتن این تفکر که طرف مقابل بسان کودکی است که می خواهند به او جهت و شکل بدهند دچار مشکل می‌شوند. بیشتر این مشکلات از آنجا  سایت ناشی می شوند که می خواهند طرف مقابل شریک همسر و همکار به قدر کافی قوی باشد به طوری که بتوانند آسوده باشند و با طیب خاطر خود را به دست او بسپارند و به همین دلیل ممکن است شخص مورد علاقه خود را به شدت تحریک و خشمگین کنند با این هدف که میزان قدرت او را محک بزنند و در صورت لزوم او را آن طور که می خواهند بسازند. به همین ترتیب افراد تیپ ۸ با غریزه جنسی دوست دارند به وسیله طرف مقابل به چالش کشیده شوند اما این موضوع می‌تواند به نوعی نزاع و کشمکش برای برتری جویی یا سلطه طلبی در رابطه بین فردی منجر شود و رابطه را به نابودی سوق دهد در صورت بروز چنین اتفاقی آنها ممکن است به مجادله یا درگیری لفظی به عنوان راهی جهت شور و حرارت در رابطه بین فردی روی آورند این دسته افراد نیز ممکن است احساس کنند که مالک شریک جنسی خود هستند این که حق دارند که هر وقت خودشان احساس نیاز کنند به ارضای جنسی برسند.

غریزه اجتماعی: عشق و صمیمیت (دوستی، ایچازو)

افراد تیپ ۸ با غریزه اجتماعی دوست دارند زندگی شاهانه داشته باشند همانطور که از عنوانش پیداست کاملاً در دنیای خود درگیر می شوند. دوستی و وفاداری برای آنها بسیار ارزشمند هستند و مایل ان برای مردم و اهدافی که دارند جانفشانی کنند. در عین حال انتظار دارند افرادی که با آنها ارتباط و پیوند عاطفی دارند نیز و آنها وفادار باشند از این منظر شبیه به افراد تیپ ۶ هستند( اگرچه انرژی و توان شان بیشتر و متمرکزتر از افراد تیپ نام برده است.)

افراد تیپ ۸ اغلب گروهی از دوستان را به دور خود جمع می‌کند و در عین حال طوری عمل می کند که گویی رهبر گروه هستند شاه یا ملکه. آنها از صحبت کردن درباره ورزش سیاست موسیقی یا داستان سریال تلویزیونی مورد علاقه شان و یا درباره هر موضوعی که می تواند شجاعانه نظرات خود را درباره آن بیان کنند و آن را با دیگران به بحث بگذارند لذت می برند. این دسته افراد از عدم موافقت با چنین موضوعاتی و به تمسخر گرفتن آنها لذت می برند و قبل از این که می بینند نقطه نظرات آنها چقدر روی دیگران تاثیر منفی می گذارند و آنها را می رنجاند متعجب می‌شوند. در چنین اتفاقاتی آنها ممکن است سعی کنند خود را تعطیل کنند اما معمولاً در می یابند که این نوع مصالحه و سازش برایشان خوشایند نیست. این افراد اغلب به دنبال دوستانی هستند که قوی و مستقل باشد کسانی که بتوانند در را بست و جار و جنجال بیجای آنها را تحمل کنند و آزرده خاطر نشوند افراد تیپ ۸ با غریزه اجتماعی که از سلامتی کمتری برخوردار هستند از این که نمی توانند به قولشان وفا کنند دچار مشکل می شوند یت کردن دیگران و بزرگنمایی موقعیت‌ها می‌تواند قسمتی از تصویر شخصیتی آنها باشد.

بالندگی

افراد تیپ ۸ با درک این موضوع که برای دستیابی به آرزوهای بزرگ دنیا میدان جنگ نیست به بالندگی و رشد فردی می رسند لزومی ندارد که دنیا را به سان بقای اصلح ببینند فردی بی امان که باید به طور دائم درگیر آن باشند آنها با درک این واقعیت به بالندگی می‌رسند که ریشه تمام مشکلات آنها تلاش برای به مبارزات طلبیدن جهان و وادار ساختن هر چیزی برای سر فرود آوردن در مقابل خواسته هایشان است. آنها تشخیص می‌دهند که هر قدرتی با ضعف و شکنندگی و صراحت و گشاده دستی همراه است همچنین یاد می‌گیرند که صراحت و گشاده رویی به دیگران اجازه می‌دهد تا با آنها نزدیک تر شوند و آنها را بیشتر حمایت کنند این دسته افراد و درک این موضوع رشد می‌یابند که اثربخشی و سرعت کارهای دارای تعاون و همکاری به مراتب بیشتر و بالاتر از کارهای انفرادی کارهایی است که در آنها به طور دائم اراده خود را به دیگران تحمیل می‌کند

بازدید : 56 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

غریزة جنسی: اغواگری («مردانگی- زنانگی » ایچازو)

افراد نتیپ سه (موفق) با غریزه جنسی احساس می‌کنند که احساسی ارزش‌مندی آنها از مطرب بودن‌شان پدیدار می‌شود بنابراین برای بالا بردن یا زیاد کردن جذابیت خود

نزد دیگران هرکاری که بتوانند انجام read more می دهند. بسیاری از از ستارگان سینما مدل‌های

بلاس خوانندگان و ...» زیرمجموعة تیپ سه با غریزة جنسی هسنند. آنها می‌دانند که

چگونه ویژگی‌های حذاب خود را در معرض نمایش گذارند. هم‌چنین چگونه لوح

سفیدی باشند که دیگران , بتو انند آرزوها و خواسته‌های خود را بر روی آنان فرافکنی

کنند. آنها اغلب دارای کشش و جذابیت عمیق هستندلذا می ترسند به‌خاطر فقدان

عناصر  لازم از طرف دیگران کنار زده شوند. افراد  هر تیپ با غریزة جنسی می خواهند رابطه ی صمیمی عمیقی با یک فرد داشته باشند اما به دلیل یک سری تصاویر ذهنی و

احساسات بنيادین شرم و حیا در تیپسه ها  اغلب این که اجازه دهند دیگران آنها رابه خوبی بشناسند،احساس عدم اطمینان می کنند. در نتیجهف بسیاری از افراد تیپ سه با غریزه ی جنسی می توانندجلب توجه کنند و برای دیگران جالب و جذاب تر شوند،اما می ترسند که به محض این که توجه شخص مقابل را به خود جلب کرده اند ،نتاونند ان را حفظ کنند.

این دسته افراد می خواهند  به خاطر غنای درونی و هوش بالای خود مورد قدردانی قرار بگیرند،اما ترس از این دارند که دیگران آنهارا فقط برای جذابیت های ظاهری شان بخواهند . بعضی از آنها ممکن است تا مدتی نسبت به ظاهر خود بی توجه شوند تا بررسی کنند که آیا دیگران آنهارا برای خودشان می خواهند یا وضعیت ظاهری شان  و بیشتر خودشان را بشناسند.در نهایت این دسته افراد با درک و شناخت احساس ارزش مندی بی واسطه ی خودشان رشد می کنند؛بدون داشتن این بار که ارزشمندی آنها تنها در چشمان تحسین برانگیز دیگران منعکس است.

 

بازدید : 79 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

ترجیح می‌دهد که امور کاری سازمان بندی شده باشند و دستورالعمل‌ها و زمان لازم برای انجام کارها مشخص باشد.

 تقیم زندگی به بخشی‌های مختلف و جدا نگه داشتن آنها از بکدیگر. نیاز به برنامه ریزی زماتی فبلی برای بروز احساسالت.

۳ 9 اناگرام (شخصیت‌شناسی)

در کار و زندگی 0 قدوت دو دای است. «ارای ار مات دتصصی و ود موی ۳0۷9 7و دوستدار کشت رازهای جهان و حتی تزکر در موود الصاسات:

و نیازبه جدا ماندد از دصاسات رابه انتیای که وبنگی معنوی اینجا کلیک کنید جنس وارستگی تلقی می‌کند.

6 همواره از یرون به قضابا نگاه می‌کند. این نگرش؛ مویمب جدا ماندن آو از ال

و روبدادهای زندگی خود می‌شود و از سوی دیگر این تصود دد او ایجاد می‌شور

که تحت تأثر ترس‌ها و تعابلات نفساتی قرار نخواهد گرفت.

تیپ ۶: بازرس 

به مسائل احساسی و آینده مشکوک است و همواره از این می‌ترسد که به کسی اعتماد کتد و سپس به ار خبانت شود. آیا دیگران هنوز به مز

علاقه‌مندند؟ آبا کار من مفید است؟ آیا می‌توان اعتماد کرد؟ آیا فلان چر: قطعی است!

اطمینان مجدد؛ افراد مورد علاقه خود را با  ا نباید شک داشته باشم؟ در عین وقادارسی می‌کند. در محیط کا

دلیل عدم اعتماد به افراد صاحب منصب. سوالات پیچیده‌ای عنوان شتی از اهدان با استفاده درست از اين ذهن شکاک. تصویر شفاف

خواهد داشت. اما همین ذهنبت می‌تواند مزاحم پیشرفت او شود

کانون فکری تیپ ۶:

۵ فکر مداوم به آنچجه می‌خواهد به انجام برساند به جای عمل به آن. تأخیر کارها:

0 اهدان متعالی؛ اما با سابقه زیاد در رها کردن کارها در بمه

9 اوح نگرنی به هنگام موفتیت , موفقّیت به معنای روبه رو شدن با تیروهای مخالف  مثفله ذهنی در خصوص افراد صاحب منصب در محیط کار. با مطع وبا برعب آنها رفتار می‌کند.

6 مشکرکک به انگیزهای دیگرانن؛ به خصوص اگر صاحب منصب باشند.

0 سازمخالف به همراه ابرا دلایل برای کم ارزش جلوه دادن یک موضوم.

بازدید : 56 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

برای تصمیمگیری بهتر است آن‌ها راه حل خودشان بگذارید زیرا اسرار بيشتر سبب تحریک حس شک و بدبینی در آن‌ها می‌شود.

عشق و دوستی در تیپ شخصیتی ۵

برای معاشرت دوستانه و عاشقانه به تیپ شخصیتی ۵ به این نکات توجه کنید:

افراد تیپ ۵ احساس‌ها و هیجان‌های عاطفی و هیجانی خود را به راحتی بروزاین افراد ترجیح اناگرام چیست  می‌دهند اغلب با حفظ فاصله با دوست یا همسرشان در ارتباط ابراز محبت به این افراد سبب تحریک حس انزواطلبی در آن‌ها می‌شود و رفتار آن‌ها به گونه‌ای تغییر می‌کند که نشانگر این جملات است: من بدون تو هم قادر به کلام‌ی زندگی هستم. با وجود تعهد به این زندگی من و تو هیچ تعهدی به هم نداریم همسر یا دوست تیپ شخصیتی ۵ اغلب احساس خواهد کرد که تنها بخشی از زندگی اوست.

افراد تیپ ۵ عشق و محبت و عواطف خود راز راههای غیر کلامی ایراد می‌کنند.

درصورت دلبستگی به یک نفر حس مالکیت و سلطه جویی در آن‌ها تقویت می‌شود.

افراد در روابط عاطفی آحساس اجبار نکن به راحتی از طرف مقابلش حمایت خواهد کرد

هیجان‌های منفی مثل خشم حسد و رقابت و نیز هیجان‌های مثبت مانندمهرومحبت درآن‌ها به شکل بارز خودنمایی نمی‌کند و برای درک این احساس‌ها و هیجان‌ها باید بسیاردقیق و حساس بود

تیپ شخصیتی ۵ و محیط کار

رفتار تیپ شخصیتی ۵ در محیط کار این گونه است:

ترجیح می‌دهند در محلی مستقل ازدیگران به کاربپردازند

 بادستور کار و صورت جلسه بهتر کار می‌کنند.

 درمحیط های عمومی اداری تمرکز خود راازدست‌می‌دهند.

۰در شرایط ناخواسته یا پیش‌بینی‌نشده تمرکز خود رااز دست می‌دهند

با یادداشت‌های رسمی از جر و بحث یا تعارض‌های متداول محیطهای کاری دوری میشوند

 در تصمیم‌گیری‌های اداری بسیاررسمی وبه دور ازاحساس عمل‌می‌کنند.

 در صورت تفویض اختیار و امکان ایفای نقش به صورت مستقل, تصمیم‌های درست وکاربردی می‌گیرند.

تلاشی (نزول) و تکامل (سعود) تیپ شخصیتی ۵

همان طور که در شکل ۱۳ می‌بينيم تیپ شخصیتی ۵ رای پنج گرایش شخصیتی است»

اول گرایش اصلی شخصیت ( سپس دوگرایش شخصیت جانبی (۴ و ۶) و دست آخر دو گرایش شخصیتی که دزمان آرامش [راحتی) ‏ سختی (مشکلات)بهآنها سوق پیدا می‌کند

گرایش‌های جانبی تیپ شخصیتی 

تیپ شخصیتی ۵ می‌تواند ویژگی‌های تیپ‌های جانبی خود (۴ و ۶) را در

در صورت گرایش به تیپ ۴ دارای ویژگی‌های زیر نیز خواهد بود:

کنجکاو و مشتاق یادگیری خواهد بود.

خلاقیت در آن‌ها شکوفاتر خواهد شد.

درصورت گرایش به تیب ۶ دارای ویژگی‌های زیر نیز خواهد بود .

نکته‌سنج وباریک بینی توام با نظم

 به‌موضوعات فنی و علمی وفلسفی گرایش بیشتری خواهند یافت.

بازدید : 44 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

وحشت‌زده و هذیان گویی: گاهی به دلیل احساس حقارت و بیهودگی زیاد به خیالبافی‌های بسیار تاریک و عجیب و غریب روی می‌آورند. در این حالت دچار هذیان گویی و فراموشی موقت می‌شوند و نمیتوانند ذهن مغشوش و پرتلاطم خود را از هذیان‌ پردازی بازدارند..

 خود فراموشی ومیل به خودکشی: در حالات بسیار بیمارگونه این افراد کاملا نامید شده و احساس می‌کنند که اگر نمی‌توانند درد و رنج راز خود دور کنند وبا واقعیت انگونه که هست روبه رو شوند.

سبک ارتباطی تیپ ۵

این افراد از هوش فراوانی برخوردارند اما در برقراری ارتباط با دیگران توانا هستند

به طور کلی جمع گریز و انزواطلب هستند,

۰به دلیل قدرت تجزیه و تحلیل بالا این فرد به کندی تصمیم اناگرام شخصیتی می‌گیرند پیش از هر تصمیمی تمام گزینه‌ها را به دقت و وسواس زیاد بررسی می‌کنند.

در بحث‌های گروهی با وجود انزواطلبی؛ تلاش می‌کنند نظرهای خودشان رابه کرسی‌بنشانند.

 این افراد از درک فهم و منطق بالایی برخوردار هستند.

 به دلیل تفکر گاه به گاهاافکار نو در آن‌ها به چشم می‌خورد ولی در صورتی که درروابط تحت فشار باشند به راحتی عقب‌نشینی می‌کنند.

 بسیار توردار هستند وبه سختی لب به سخن بازمیکنند اما در زمان اظهار نظر افرادی صاحب‌نظرهستند.

 چندان عمل‌گرانیستندو نمی‌توان در کارها روی آن‌ها خیلی حساب باز کرد

چگونه با تیپ شخصیتی ۵ رابطه برقرار کنیم؟

 آزروحیه‌ی پرسش‌گری و کنجکاوی آن‌هااستقبال کنید و پرسش‌های آن‌ها رابا بردباری و صبوری پاسخ بدهید.

تلاش نکند با آ‌نها خیلی صمیمی شوید یا به ان‌ها نزدیک شویدبهتراست در روابط آن‌ها را به حال خودشان  بگذارید تا حد و مرزها را مشخص کنند.

این افراد به ندرت به دیگران اعتماد می‌کنند بر همین اساس رفتاربراساس قواعد و ضوابط متداول با آن‌ها نتیجه بخش‌تر خواهد بود.

 دربحث هاهرگز کم نمی‌آوند  بهتر است با آن‌ها ورد بحث و جدل

نشوید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 1,043
  • بازدید کلی : 3,828